sobota, 25 października 2014

Tak, wiem, złe rzeczy dzieją się dobrym ludziom

Pierwszy tydzień ferii prawie za mną, a ja nie zrobiłam nic produktywnego i po części mam wyrzuty sumienia. Miałam tyle planów, a skończyło się na tym, że leżałam w łóżku oglądając filmy albo czytając. No, chociaż to po części pozwala mi wypełniać moją listę :)
W tym poście właśnie chciałam co nieco o niej wspomnieć. Skąd pomysł na coś takiego? Chce zmian. Po tym, jak usłyszałam słowa, które dzisiaj służą mi za tytuł posta, postanowiłam, że trzeba coś zmienić. I tak zrobiłam. Usiadłam na spokojnie i pomyślałam: masz prawie 18 lat, powinnaś w końcu określić jakie są twoje cele, zasady i do czego dążysz.
Moim głównym celem jest bycie szczęśliwą. Nie ważne jak, nie ważne gdzie, z kim, dlaczego, po co i na co. Mam zamiar to osiągnąć, a ta lista mi w tym pomoże.
Efekty, które uzyskam ze stosowania się do tych 13 prostych punktów po prostu umożliwią mi to.  Każdy z nich będzie odpowiedzialny chociaż za małą zmianę, która zaszła we mnie samej, co w efekcie da to,do czego dążę.
Może nie są to jakieś wygórowane ambicje, ale według mnie to właśnie małe rzeczy potrafią uczynić nasz świat piękniejszym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz